Skip til primært indhold

Samdrift Tønder / Sub akutte patienter på Medicinsk Daghospital Tønder

Sub-akutte interne medicinske patienter over 18 år fra Tønder Kommune kan ses på hverdage mellem kl. 8.00 -14.00 på Medicinsk Daghospital på Sygehus Sønderjylland i Tønder eller dagen efter, forudgået af en lægefaglig vurdering.

Det er indgået en aftale med Tønder Kommune om, at der er mulighed for, at de patienter, som har brug for observation natten over, kan få en plads på kommunens korttidscenter på sygehuset i Tønder.

For disse patienter vil behandlingsansvaret varetages af vagthavende læger i Medicinske Sygdomme og opfølgning vil ske dagen efter på Medicinsk Daghospital Tønder med henblik på det videre forløb.

Den praktiserende læge kontakter vagthavende læge på Medicinsk Daghospital Tønder direkte på
telefon 79 97 34 20.

Hvis patienten ikke selv kan transportere sig til Medicinsk Daghospital Tønder og har ret til fri befordring, så kan den praktiserende læge bestille transporten.

APPFWU01V